Termen de livrare pentru produse fizice: max. 3 - 5 zile, in functie de ziua comenzii. Cost transport: 18 lei.

Intrebari frecvente

Gasesti mai jos raspunsuri la cele mai frecvente intrebari cu privire la furnizarea serviciilor si produselor pe care le vindem prin lectiadebricolaj.ro. Citeste cu atentie raspunsurile de mai jos, iara daca ai in continuare nevoie de informatii privind produsele ori serviciile vandute, contacteaza-ne la adresa gabi@gabiralea.ro.

Cum folosesc kit-urile DIY?  

Kiturile DIY sunt destinate realizarii unor proiecte de bricolaj care iti sunt explicate pas cu pas in instructiunile incluse in pachet. Totodata, regasesti proiectele explicate in detaliu si in sectiunea Tutoriale DIY a acestui site.  

Care sunt metodele de plata?

Produsele fizice vandute prin lectiadebricolaj.ro pot fi achitate in sistem ramburs, in momentul livrarii, precum si prin card bancar, in conditii de siguranta, pin intermediul procesatorului de plati Netopia.

Pentru serviciile de design si pentru evenimente (online si offline), plata se poate face doar online, cu card bancar.  

In cat timp sunt livrate comenzile?

Pentru produsele fizice aflate pe stoc, comenzile plasate de luni pana joi se expediaza in maximum 24 de ore, cele plasate in zile de vineri, sambata si duminica se expediaza luni, urmand a fi livrate de catre FanCourier in 24-48 de ore, in functie de locatie. Mai exact, clientul primeste produsul in 3 - 5 zile, in functie de momentul lansarii comenzii.

Pentru produsele fizice livrate la comanda, termenul de livrate variaza de la un produs la altul, fiind precizat de fiecare data in pagina de produs. Informatia este accesibil oricui, nefiind necesara logarea in contul de client.

Care sunt costurile de transport si livrare?

Transportul si livrarea produselor sunt asigurate prin FanCourier, costurile de livrare fiind de 18 lei oriunde in tara. Costul pentru transport si livrare se adauga la suma totala de plata pentru produse, in pagina de finalizare a comenzii. In Bucuresti, exista posibilitatea ridicarii produsului direct de la sediu, fara costuri de livrare.

Pentru workshopurile online la care se lucreaza cu materiale furnizate de organizator, kit-urile de workshop sunt expediate cel tarziu cu trei zile inainte de workshop, iar taxele de livrare sunt suportate de organizator.

Cum pot returna produsul?

Returnarea produselor se poate face in termen de 14 zile de la cumparare, nefiind obligatorie precizarea motivului, dar cu plata taxelor de transport.  

Care este diferenta intre webinarii si workshopuri online?

Webinariile se deruleaza pe o platforma securizata care asigura participantilor posibilitatea de a urmari organizatorul, precum si prezentarea pe care acesta a pregatit-o pentru participanti. Acestia pot interveni punand intrebari prin chat sau, in raport de setarile specifice fiecarui eveniment, prin voce, daca device-ul de pe care urmaresc evenimentul le permite acest lucru. 

Workshopurile se deruleaza cu o grupa mai mica de participanti, pe o platforma securizata care permite o interactiune mai mare cu organizatorul, precum si interactiune audio si video din partea participantilor.  

Cum primesc datele de acces la evenimentele online?

Pentru evenimentele online, datele de acces (link catre platforma de webinarii, user, parola) sunt expediate cu o zi inainte de eveniment, prin email, la adresa folosita in lansarea comenzii. 

De ce infrastructura am nevoie pentru a participa la un eveniment online?

Ai nevoie de o conexiune stabila la internet si de un dispozitiv care sa iti permita sa urmaresti transmisia in conditii optime (de preferat un calculator de tip desktop, un laptop sau o tableta) si sa iti permita interactiunea. Pentru workshopurile online, este de preferat ca dotarea tehnica a participantilor sa permita interactiunea video si audio.